راه های تقویت پرسونال برندینگ رسانه نگاران/چرا مهم است؟(۱)
چگونه به عنوان یک رسانهگار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟
به این دلیل که برند، اساسا نام و احساس عاطفی به این نام است که در دنیای تجارت مهم دانسته میشود و موجب مستقیم فروش کالا یا خدمات است.
شما خیلی از محصولات را مرور نمیکنید، چون به برند و نامشان اعتماد دارید؛ چشمبسته. این باعث میشود هم کار شما راحتتر باشد، هم کار تولیدکننده.
چرا درباره رسانه نگار چنین نباشد؟ یکی از معضلات مدیران رسانه و دبیران و …، پیدا کردن نیرویی است که بتوانند چشمبسته به او اعتماد کنند و کارها را به او بسپارند.
البته مشکلات مالی و پرداختیها هم هست، ولی در جاهایی هم که پرداختیهای مناسب وجود دارد، باز هم این عدم اعتماد به چشم میخورد. این عدم اعتماد، یعنی اکثریت رسانه نگاران نتوانستهاند یا نخواستهاند برندینگ شخصی یا پرسونال برندینگ مناسبی برای خودشان طراحی کرده و بسازند.
تنها کافی است این را بسازید تا به شما اعتماد شود؛ و وقتی چشمبسته به شما اعتماد شود، دیگر بیکار نخواهید بود و بهترین گزینههای اشتغال روی میزتان خواهد بود. این آیا کفایت نمیکند؟